عرضه کالاهای باکیفیت در طرح تامین

کالای با کیفیت

کالاها در طرح تامین با کیفیت بالایی عرضه می شود.

علی اکبر محرابیان با اشاره به اجرای طرح تامین گفت: طرح تامین بسته ای برای ارتباط خوب بین فروشندگان و خریداران کالاست که سعی می شود کالاها با کیفیت بالایی عرضه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنایع و معادن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت؛ وزیر صنایع و معادن افزود: عرضه کالا با تخفیف ویژه در طرح تامین فقط محدود به لوازم خانگی نخواهد شد و محصولات صنعتی دیگری هم در مراحل بعدی به متقاضیان عرضه می شود.

وی گفت: برای اجرای بهتر این طرح، برخی محصولات وارد شده است و تولیدکنندگان هم متقاضی مشارکت در این طرح شده‌اند.

تلاش ما بر این است که هم کیفیت کالاها بالا باشد و هم محصولاتی که عرضه می‌شود از بهره‌وری بالا در حوزه مصرف انرژی برخوردار باشند.

طرح تامین

جزییات طرح تامین از دیدگاه وزیر صنایع و معادن

علی اکبر محرابیان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت صنعتگران در بسته حمایتی گفت: حدوداً دو سال قبل از اجرای طرح بسته حمایت از صنعتگران، ستادی در وزارت صنایع و معادن تشکیل شد. این ستاد مطالعات دقیق و همه جانبه ای انجام داد. جلسات متعددی هم با کارشناسان، صنعتگران و تشکل‌ها برگزار شد.

وی افزود: عرصه صنعت بسیار وسیع است و نیازمند تحقیق بیشتری بروی گروه های مختلف صنعتی بودیم. تا بتوانیم به خوبی طرح را اجرایی کنیم. با رتبه بندی که بر روی گروه‌های مختلف صنعتی انجام شد، این برنامه به تصویب رسید و در حال اجرایی شدن است. صنعتگران هم استقبال خوبی از این بسته داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: البته ممکن است صنعتگرانی با شرایط خاص از مزیت‌های این بسته به خوبی نتوانند استفاده کنند. توصیه ما این است که اگر مشکل خاصی در این زمینه دارند، به بخش های مربوطه در وزارت صنایع مراجعه کرده و مسئله را به صورت موردی با ما مطرح کنند تا حداکثر کمک ها را در اختیار وی قرار ‌دهیم.

منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنایع و معادن – ۱۸ دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *