ضدعفونی محیط و سطوح مختلف با کمک بخار

ضدعفونی سطوح با بخار

ضدعفونی محیط و سطوح با بخار به وسیله دستگاه ژنراتوری دما بخار مشهد

همانطور که می دانید ماهیت بخار دارای خاصیت استرلیزه کردن و ضدعفونی است و  از دیرباز در کاربردهای پزشکی و درمانی مورد استفاده قرار گرفته است.

با استفاده از دستگاه های بخار پرتابل ما، شما می توانید هر محیط و سطوحی را به آسانی ضدعفونی کنید. همچنین برای کارایی بیشتر در این دستگاه ها قابلیت تزریق مواد ضدعفونی کننده نیز در نظر گرفته شده است.

مزایای ضدعفونی با بخار:

  • غیر سمی بودن
  • سازگار با محیط زیست
  • سرعت میکروب کشی بالا
  • قیمت ارزان نسبت به مواد شوینده
  • نقوذ بسیار بالا به تمامی درزها و شکاف ها

در این کلیپ ضدعفونی محیط و سطوح با بخار، محیط بیمارستان را ضدعفونی می نماید و در ادامه به ضدعفونی اتوبوس می پردازد. به دلیل پرتابل بودن دستگاه استفاده از این دستگاه ها روز به روز در حال افزایش می باشد.

در صورت استفاده از مواد شوینده نانو به مقدار کم کارائی و نتیجه بهتری حاصل می شود. بخار با شدت ۶ بار صنعتی به محل هدف پاشش می شود و تمامی آلودگی های میکروبی و بیولوژیکی را از بین می برد.


 

 

 


با توجه به اینکه بخار حالت گازی آب است، این روش ضدعفونی هیچ سمیتی نداشته و حتی در محیط های بیمارستانی و عمومی استفاده می شود.

شما می توانید برای ضدعفونی ساختمان های مسکونی، هتل ها، ادارات، مدارس، دانشگاه ها و وسایل نقلیه مختلف مانند اتوبوس ها، تاکسی ها، مترو و قطار … از آن ستفاده کنید.

ضدعفونی محیط و سطوح با بخار یک روش علمی و ثابت شده می باشد که بسیار موثر و سازگار با محیط زیست می باشد.

این دستگاه ها در مدل های برقی، گازی و گازوییلی طراحی شده اند و قابلیت جابجایی آسانی دارند.

همچنین طراحی های متفاوت از دستگاه های ژنراتوری بخارشو می تواند برای شما بسیار جذاب و موثر باشد. کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و جزئیات نیاز خود را مطرح کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

۰۵۱-۳۸۴۳۷۵۴۸      ۰۵۱-۳۸۴۷۲۵۳۶     ۰۹۳۰۶۳۳۳۴۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *